Kindernevendienst

Bij een dienst in de Opstandingskerk komen de kinderen tijdens de collecte terug in de kerk.
Wanneer de kerkdienst in de Michaëlskerk wordt gehouden, gaan de kinderen naar de Opstandingskerk en blijven daar voor het resterende deel van de kerkdienst. De kinderen kunnen dan in de Opstandingskerk opgehaald worden.

We 'starten' het nieuwe seizoen samen met de gemeente op de startzondag. Aan het einde van het seizoen, meestal in juni, sluiten we seizoen wel af, ook al gaat de kindernevendienst in de zomer gewoon door.

Jaarlijks vieren we het kerstfeest met de kinderen. Dit doen we om het jaar samen met de Bergpadschool. Het afgelopen seizoen was dat zo, u kunt de foto's nog terugvinden in het fotoalbum.
Ieder schooljaar is samen met de Bergpadschool een kerk- en schooldienst. Een dienst op een voor de kinderen begrijpelijk niveau, waarin de kinderen natuurlijk ook een grote rol spelen.